Via ons feedback formulier vragen wij regelmatig naar uw ervaringen met Allgroen bv. Uw feedback gebruiken wij om onze dienstverlening nog beter af te stellen op uw wensen en behoeftes.

Omdat we een zo compleet mogelijk beeld willen ontvangen van onze dienstverlening hebben wij hiervoor drie categorieën aangemaakt en meegenomen in ons onderzoek. De thema’s betreffen:

  1. de kwaliteit van onze dienstverlening
  2. de communicatie tussen u en de medewerkers van Allgroen
  3. en de algemene indruk van ons bedrijf.

Het laatste onderzoek uit 2015

In 2015 hebben wij ons laatste onderzoek uitgevoerd. Dit onderzoek hebben wij via de e-mail verspreidt onder onze klanten.

Uit het onderzoek in oktober – november 2015 blijkt dat Allgroen hoog scoort met een 7,3. Dit vinden wij erg prettig! De vier hoofdpunten waar u erg tevreden over bent zijn:

  1. De kwaliteit van onze diensten
  2. De (telefonische) bereikbaarheid van de organisatie
  3. De deskundigheid van onze medewerkers
  4. Het nakomen van de gemaakte afspraken

Bijna alle ondervraagde personen willen in de toekomst nog meer gebruik maken van de dienstverlening van Allgroen. Hier zijn wij als bedrijf erg trots op!

Wat willen we met het onderzoek bereiken?

Het onderzoek geeft ons handvatten in hoe wij onze dienstverlening inrichten en hoe wij interne processen opstellen. Door feedback op deze processen kunnen wij deze, zo nodig tijdens het project, bijstellen zodat we voor u het optimale resultaat bereiken.

Dit betekent voor u een mooi afgerond project en voor ons een tevreden klant!

Wat is ons doel met het tevredenheidsonderzoek?

Wij willen er voor zorgen dat uw gemaakte afspraken met Allgroen bv naar tevredenheid worden nagekomen en dat u achteraf tevreden blijft met het bereikte resultaat!